Oto, co mówią goście na temat Big Five Camp w Parku Krugera

Zwierzęta często odwiedzają obóz
Camp Khoka Moya, który jest własnością Albatros Travel, szybko stał się niezwykle popularny wśród naszych klientów. Przeczytaj tutaj wypowiedzi uczestników na temat campu i podróży

Niesamowite przeżycia w Khoka Moya
Możliwość podziwiania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu to zupełnie niesamowite doświadczenie, którego nie da się opisać słowami. To, że mogliśmy podejść tak blisko dzikich zwierząt i zobaczyć tak duże stada słoni, bawołów i innych, przekracza naszą wyobraźnię i wszelkie oczekiwania. Rangerzy byli niezwykli i potrafili ze szczegółami opowiadać o zwierzętach i roślinności. Przewodnicy dysponowali szeroką i dogłębną znajomością RPA i historii kraju. Doskonałe wyżywienie i personel obozu. Mili, sympatyczni i otwarci ludzie.
★★★★★ 5 na 5 gwiazdek

Niezapomniana podróż i ogrom wrażeń.
Niezapomniana podróż przepełniona na co dzień niesamowitymi przeżyciami. Zupełne wyjątkowa podróż, podczas której spotkaliśmy wyłącznie wykwalifikowanych i bardzo zaangażowanych pracowników. Już w drugim dniu udało nam się zaobserwować Wielką Piątkę.

Niezapomniane doświadczenie
Zupełnie nie wiedziałem, czego można spodziewać się po safari w namiocie – jednak było to całkowicie fantastyczne doświadczenie na łonie dzikiej przyrody! Dźwięki, zapachy, a nawet świeży powiew wiatru wczesnym rankiem w namiocie zanim wyruszyliśmy na pierwsze safari o godz. 6 rano, a także pierwszy rzut oka na słonia tuż przed naszym namiotem – wow! Para gospodarzy, rangerzy i wszyscy na obozie byli zawsze pełni wigoru, pomocni, a wszystkie zorganizowane i dokupione wyprawy safari były niezwykłymi przeżyciami. Świeżo parzona kawa wczesnym rankiem w buszu albo gin z tonikiem przy krwistoczerwonym słońcu, znikającym szybko za horyzontem to coś, co trudno opisać – trzeba to przeżyć. W ciągu dwóch dni zobaczyliśmy Wielką Piątkę, jednak ani trochę nie zmniejszyło to energii rangerów do poszukiwania kolejnych wspaniałych zwierząt i ptaków. Ich towarzystwo gwarantowało wspaniałe wrażenia z obserwacji zwierząt, które uzupełniali osobistymi opowieściami z własnych przeżyć buszu. Cały wyjazd był zupełnie niesamowitym doświadczeniem – wspaniałe obserwacje dzikich zwierząt, cudowni gospodarze, smaczne jedzenie, przyjemne wieczory przy kominku i niezapomniane poranki z rykiem lwa, odwiedzinami słonia przy wodopoju tuż obok restauracji – chcę tam wrócić!!!
★★★★★ 5 na 5 gwiazdek

Safari, wrażenia na całe życie.
Tak naprawdę mój mąż marzył o wyprawie na safari, ale teraz ja też połknęłam bakcyla. Chciałabym móc wyczerpująco opisać wszystkie nasze przeżycia, ale zawdzięczamy je również personelowi obozu. Ogromna pochwała dla doskonale zorientowanych i cierpliwych rangerów, którzy zadbali, abyśmy mogli zobaczyć Wielką Piątkę, oraz dla kucharzy, którzy rozpieszczali nas od rana do wieczora, oraz dla wszystkich innych, którzy nas obsługiwali – zawsze z radością i uśmiechem na twarzy. Wspaniale było wybrać się na game drive, niezależnie od tego, ile zwierząt zobaczyliśmy podczas wycieczki. Możliwość znalezienia się na sawannie, którą oglądaliśmy tylko w telewizji, była wydarzeniem samym w sobie. Gdy zwierzęta podchodzą do wodopoju przy obozie, człowiek ma ochotę uszczypnąć się w rękę. Dziękuję również parze duńskich gospodarzy, którzy byli na miejscu od czasu, gdy rano wyjeżdżaliśmy, aż do wieczornego „dobranoc”. PS. Przedłużyliśmy naszą podróż o wycieczkę do Cape Town (ładne miasto z ogromną historią) i Wodospadów Wiktorii – również wyjątkowe przeżycie. Krótko mówiąc, zakochaliśmy się w safari, Khoka Moya Camp, RPA (i Zimbabwe) oraz podróżach z agencją Albatros.

Moja niesamowita podróż
Podróż nie do opisania do serca najpiękniejszej przyrody. Po przejrzeniu opisu wycieczki – nocowanie w namiocie i możliwość słuchania odgłosów zwierząt przez całą dobę – musiałem tego spróbować. - Jednak moje wyobrażenia nie mogły mierzyć z rzeczywistością; widzieliśmy niesamowitą liczbę różnych zwierząt, było to tak intensywne przeżycie, że wciąż czuję te doznania jak żywe. - - Każdego, z kim się spotykam, zachęcam do wybrania tej wycieczki. Nasz przewodnik potrafił doskonale opowiadać nam o dzikich zwierzętach, ptakach oraz o ludności. Personel i jedzenie na Kruger Camp były na najwyższym poziomie.

RPAwycieczki

• Kapsztad – afrykański raj

Wybierz się do RPA, spróbuj najwspanialszych win i doskonałego jedzenia, rozkoszuj się pięknymi plażami i zobacz pingwiny w pobliżu Przylądka Dobrej Nadziei!

4,5
    • 2 terminy
    • 10 dni
    • Od 8 198,–
  • Safari w Republice Południowej Afryki

Oderwij się od codzienności i wyrusz w podróż do zupełnie innego świata na spotkanie z dziką naturą i Wielką Piątką Afryki w Parku Krugera

4,6
    • 28-10-2024
    • 8 dni
    • 9 998,–
  • RPA - Ucieczka do raju

Zapomnij o codzienności i wybierz się na safari, podziwiaj zapierające dech w piersiach widoki i zakochaj się w Kapsztadzie – najpiękniejszym mieście świata

4,8
    • 31-10-2024
    • 12 dni
    • 12 998,–
  • Bliskie spotkania z Wielką Piątką Afryki w Ranger Camp

Poznaj afrykańską przyrodę i dowiedz się więcej o zachowaniu zwierząt od doświadczonych rangerów w samym środku buszu w obozie Albatrosa Ranger Camp