Rejs po Karaibach - Boże Narodzenie i Sylwester w tropikach

group-tour
Wycieczki objazdowe z polskim pilotem

Zamień krótkie zimowe dni na wypoczynek pod palmami i przeżyj z Albatros Travel wyjątkowe Święta podczas rejsu pośród gorących karaibskich plaż.

Zapraszamy na rejs po najpiękniejszych karaibskich wyspach, gdzie czekają nas malownicze plaże, kołyszące się palmy i fascynująca historia kolonialna wszystkich trzech wysp holenderskiego archipelagu ABC tj. Aruby, Bonaire i Curacao. Aruba to doskonałe miejsce na miesiąc miodowy, Bonaire słynie z najpiękniejszego odcinka rafy koralowej a kolonialna starówka Curacao została wpisana na listę UNESCO.  Na Karaibach zaplanowaliśmy w sumie 10 przystanków i odwiedzimy także inne wyspy jak Barbados, Saint Lucia, Antigua, Portoryko czy Dominikanę. Będzie to zatem prawdziwa tropikalna odyseja oraz wspólne świętowanie Bożego Narodzenia i Nowego Roku nad ciepłym południowym morzem. 

Na pokładzie 4* statku wycieczkowego Norwegian Pearl czeka niezliczona ilość atrakcji oraz serwowane jest pełne wyżywienie.

Kliknij i powiększ mapę
  • Typ Rejsy wycieczkowe

  • Pilot Polski

  • Wiza Nie

  • Szczepienia Nie

  • Waluta USD

Program wycieczki
Dzień 1 Wylot z Warszawy do Miami, USA. Zakwaterowaniu w przy Miami Beach
Dzień 2 Miami Beach i zaokrętowanie na statku
Dzień 3–4 Na morzu w stronę Aruby. Czas na relaks na pokładzie statku
Dzień 5 Oranjestad, Aruba. Wigilia 
Dzień 6 Willemstad, Curaçao. Holenderska kultura kolonialna i pastelowe domy 
Dzień 7 Kralendijk, Bonaire
Dzień 8 Castries, Saint Lucia. Czas wolny przygody lub spacer z pilotem
Dzień 9 Bridgetown, Barbados. Wyspa, na której wynaleziono rum. Wycieczka na wschodnie wybrzeże Barbados i wizyta w destylarni rumu (dodatkowo płatna)
Dzień 10 St. John, Antigua. Wycieczka do stoczni Nelsona, punktu widokowego Shirley Heihts i na plażę (dodatkowo płatna)
Dzień 11 Philipsburg, St. Maarten. Spacer z pilotem po Philipsburg
Dzień 12 Charlotte Amalie, St. Thomas. Wyspy Dziewicze USA. Zwiedzanie wyspy i spacer po Charlotte Amalie. Sylwester
Dzień 13 San Juan, Puerto Rico. Spacer z pilotem po starym mieście  
Dzień 14 Puerto Plata, Republika Dominikany. Rajskie plaże i tropikalny klimat
Dzień 15 Na morzu w kierunku Miami 
Dzień 16 Miami. Wylot do Polski  
Dzień 17 Przylot do Warszawy

Norwegian Pearl

Norwegian Pearl to średniej wielkości statek wycieczkowy.

Norwegian Cruise Line oferuje rozrywkę na pokładzie, pełne wyżywienie na statku oraz liczne wycieczki. Na statku jest 2400 miejsc dla gości na 15 pokładach. Na pokładzie znajduje się 10 restauracji (w tym specjalne restauracje za dodatkową opłatą), a także kluby, bary, spa i duży basen. Pierwszy rejs odbył się w 2006 r., a w 2017 r. statek został całkowicie odnowiony.

Więcej o statku: https://www.albatros.pl/rodzaj-wycieczki/statek/norwegian-pearl

Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć

Daty wyjazdu

Terminy Długość pobytu Cena Lotnisko wylotu Uwaga
18 498,–
Warszawa
Kliknij datę, aby zobaczyć program tej wycieczki

Program wycieczki

Pobierz pełen program Uwaga! Niektóre wycieczki różnią się programem. Zanim wydrukujesz, sprawdź, czy dokonałeś poprawnego wyboru daty wyjazdu.

Dzień 1
Wylot z Warszawy do Miami, USA. Zakwaterowaniu w przy Miami Beach

Z Warszawy polecimy do Miami w słonecznym stanie Floryda. Z lotniska pojedziemy do hotelu, znajdującego się w okolicy Miami Beach.

Dzień 2
Miami Beach i zaokrętowanie na statku Odpływamy o godz. 17:00

Po śniadaniu przejedziemy przez Miami i zobaczymy m.in. piękne budynki art deco oraz promenadę wzdłuż plaży, sławną Ocean Drive. To tu, zarówno turyści jak i miejscowi spędzają wolny czas, spacerując lub odpoczywając w kawiarniach lub restauracjach. Będziemy mieć okazję poznać atmosferę największego miasta Florydy. Następnie pojedziemy do portu, gdzie zacumowany jest nasz statek Celebrity Infinity. Późnym popołudniem wypłyniemy w rejs, a przepływając m.in. koło wyspy Fishera, będziemy podziwiać widok oddalającego się Miami.

Pilot wycieczki przez czas trwania rejsu jest do dyspozycji gości. Przedstawi szereg możliwości i atrakcji oferowanych na pokładzie. Możemy obiecać jedno: na pewno nie będzie czasu na nudę! Wieczorem, kiedy statek będzie oddalał się od Florydy, zjemy wspólną kolację na pokładzie.

Dzień 3–4
Na morzu w stronę Aruby. Czas na relaks na pokładzie statku

Cały dzień spędzony na morzu to dobry sposób na rozpoczęcie rejsu. Podczas gdy płynie sunie w stronę Morza Karaibskiego, można usiąść na leżaku i podziwiać widoki, poczytać dobrą książkę lub skorzystać z różnych atrakcji dostępnych na wycieczkowcu. Do dyspozycji gości jest 18 różnych restauracji oraz 21 kawiarni i barów, w których oferowane są m.in. wyśmienite wina, drinki i kawa. W bibliotece oprócz książek znajdują się również gry planszowe. Na pokładzie jest także teatr, kasyno, a w klubie fitness i spa można poddać się różnym zabiegom pielęgnacyjnym (rezerwacja i opłaty na statku). Pilot wycieczki będzie na bieżąco informował o propozycjach i ofertach na statku, jak również zadba o organizację spotkań towarzyskich i informacyjnych wyłącznie dla grupy Albatros Travel.

Dzień 5
Oranjestad, Aruba. Wigilia  Przypływamy ok. godz. 8:00, odpływamy o godz. 17:00

Aruba jest niewielką wyspą, na której zwiedzanie wystarczy jeden dzień. Na wyspie o rozmiarach 30 km długości i 10 km szerokości znajdziemy ciekawą, zróżnicowaną przyrodę. Od pięknych zatoczek z piaszczystymi plażami z najlepszą jakością białego, miękkiego piasku Karaibów, przez palmy, turkus zachęcającej do kąpieli wody aż do surowych krajobrazów poszarpanych skał i ukrytych jaskiń północnego wybrzeża. Pośrodku wyspy znajdują się tereny pustynne z wielkimi kaktusami i kamiennymi formacjami, które przywołują na myśl pole walki starożytnych bogów. Wyspa była pierwotnie zamieszkana przez Indian plemienia Caquetio. Kiedy w 1499 roku przyjechał tu hiszpański podróżnik Alonso de Ojeda, wszyscy rdzenni mieszkańcy zostali przesiedleni na Santo Domingo, gdzie mieli pracować w kopalniach miedzi. W wyniku wojny 80-letniej między Hiszpanią a Holandią, władzę nad wyspą w 1636 roku przejęła Holandia. W 1805 roku w związku z wojnami napoleońskimi przynależała krótko do Anglików. Holandia ponownie odzyskała wyspę w 1816 roku. 
Zacumujemy w stolicy Oranjestad, małym mieście z zaledwie 20 000 mieszkańcami. Warto zwrócić uwagę na holenderskie wpływy w architekturze. Aruba nie przypomina pozostałych karaibskich wysp, jest sama w sobie oddzielną kategorią. To jest po prostu Aruba!

Proponujemy spacer po Oranjestad z pilotem lub spędzić ten dzień na własną rękę i na przykład wybrać się na fantastyczną plażę.

Wieczorem zjemy razem kolację wigilijną. Mimo że większość pozostałych pasażerów statku zacznie świętować Boże Narodzenie dopiero następnego dnia czyli 25. grudnia, zarówno pilot wycieczki jak i załoga statku postarają się, żebyśmy poczuli świąteczną atmosferę również w tropikach.

Dzień 6
Willemstad, Curaçao. Holenderska kultura kolonialna i pastelowe domy  Przypływamy ok. godz. 8:00, odpływamy o godz. 17:00

Curaçao leży na 12 równoleżniku na północ od równika, dzięki czemu jest tam stabilnie ciepło przez cały rok.  Geograficznie Curacao należy do archipelagu ABC (Aruba, Bonaire i Curaçao), lecz jeśli chodzi o ustrój polityczny, to już zupełnie inna historia. W 2010 Curaçao zyskało status niezależnego terytorium w ramach Królestwa Niderlandów w przeciwieństwie do pobliskiego Bonaire, które nadal jest holenderską gminą. Holendrzy wybrali na stolicę miasto Willemstad położone przy naturalnym porcie Schottegat. Jest tu nadal sporo kanałów, pływających barek i różnych sprzedawców przybywających nierzadko nawet z Wenezueli czy Kolumbii. Willemstad ma ok 140 000 mieszkańców. Język lokalny nazywa się papiamento. Jest to mieszanka holenderskiego, portugalskiego, angielskiego i dialektów afrykańskich. Połączenie różnych języków w jednym oznacza, że zalicza się on do tzw. języków kreolskich.

Lokalna architektura inspirowana jest stylem holenderskim. Budynki pomalowane są na wszystkie kolory tęczy, mają więc dodatkowo typowo karaibski charakter. Stary most pontonowy na 16 pontonach wielokrotnie w ciągu dnia otwiera się i zamyka. Łączy dwie miejskie dzielnice Punda i Otrabanda.

Większości nazwa Curaçao kojarzy się przede wszystkim z charakterystycznym niebieskim likierem z lekkim pomarańczowym posmakiem. Do likieru dodaje się suszoną skórkę owocu laraha, który przypomina pomarańczę i stąd jego charakterystyczny posmak. Kolor jest tym czasem sztuczny, nazywa się E133 Brilliant Blue i jest używany do przygotowywania wielu różnych tropikalnych drinków.

Proponujemy wybrać się w towarzystwie pilota na spacer po Willemstad. Można również spędzić ten dzień na własną rękę i na przykład pójść na fantastyczną plażę.

Dzień 7
Kralendijk, Bonaire Przypływamy ok godz. 7:00, odpływamy o godz. 14:00

6 września 1499 roku hiszpański odkrywca Amerigo Vespucci przypłynął do wybrzeży Bonaire. Dlatego wyspa należała do Hiszpanii, aż do przybycia Holendrów w 1636 roku. Podobnie do pozostałych karaibskich wysp, również Bonaire przechodziła z rąk do rąk. W 1816 roku wyspa wróciła w posiadanie Holandii.
Chęć posiadania Bonaire spędzał sen z oczu wielu wpływowym ludziom. Podobnie jak w innych miejscach w regionie produkowano tu cukier, ale najważniejsze, że pozyskiwano także sól.

Do 2010 roku wyspa była częścią Antyli Holenderskich, od tej pory Bonaire stała się zamorską gminą Holandii, ale bez przynależności do Unii  Europejskiej.
Przejdziemy przez stolicę Kralendijk, co dosłownie znaczy rafa koralowa. Znajdziemy tu przykłady holenderskiej architektury, terakotowych budynków i cudowny widok na małą, bezludną wyspę Klein Bonaire. 

Proponujemy wybrać się na plażę (ewentualny dodatkowy transport nie jest wliczony w cenę).

Dzień 8
Castries, Saint Lucia. Czas wolny przygody lub spacer z pilotem Przypływamy ok. godz. 13:00, odpływamy o godz. 22:00

Dzisiaj zacumujemy w porcie jednej z najpiękniejszych karaibskich wysp, Saint Lucia. Jej wybrzeże to przede wszystkim białe, piaszczyste plaże, ukryte zatoczki i małe rybackie wioski. W samym sercu wyspy rośnie dziewicza dżungla, a plantacje bananowców rozciągają się aż do majestatycznych gór Pitons, które są symbolem wyspy.

Podobnie jak na pozostałych wyspach karaibskich również i tutaj, od południowej strony miasteczka Soufrier znajduje się czynny wulkan. Jest więc okazja zobaczyć bulgoczące, parujące w oparach siarki błoto, jednoznacznie wskazujące na aktywność wulkanu. Ponadto można zanurzyć się w gorących źródłach i przekonać się, czy minerały w nich zawarte mają tak dobry wpływ na skórę, jak twierdzą miejscowi.
Wyspa utrzymuje przede wszystkim z eksportu bananów. Zarządzali nią najpierw Francuzi, potem Anglicy. Niepodległość ogłoszono dopiero w 1967 roku. Wzorem innych byłych kolonii brytyjskich Santa Lucia należy dzisiaj do brytyjskiego Commonwealth.

Oprócz soczyście zielonych plantacji bananowców, malowniczego wybrzeża z rybackimi wioskami Anse La Raye i Canaries czy charakterystycznych ostrych szczytów gór Pitons, znajduje się tu także ogród botaniczny i gospodarstwa rolne, w których uprawia się kakao, kawę, kokosy, banany oraz szereg innych tropikalnych gatunków roślin.

Warto zwiedzić również Castries, znane z tętniacego życiem targu, gdzie sprzedaje się przyprawy, kolorowe owoce i warzywa. Spacerując, trzeba koniecznie zatrzymać się na miejskim rynku nazwanym imieniem lokalnego pisarza Dereka Walcott’a, który w 1982 roku otrzymał literacką nagrodę Nobla. Podziw noblowskiego komitetu wzbudziło dzieło Walcotta pt: „Omeros”, karaibska wersja homeryckiej Iliady. Na rynku honorowe miejsce zajmuje stare 500-letnie drzewo Albicja saman, symbol witalności wyspy. Przy rynku znajduje się miejska katedra - największa świątynia Karaibów. 

Pilot oprowadzi chętnych po okolicy i opowie o ciekawostkach związanych z wyspą.

Dzień 9
Bridgetown, Barbados. Wyspa, na której wynaleziono rum. Wycieczka na wschodnie wybrzeże Barbados i wizyta w destylarni rumu (dodatkowo płatna) Przypływamy ok. godz. 8.00, odpływamy o godz. 17:00

Dziś będziemy gościć na wyspie Barbados, znanej zarówno z malowniczych plaż, jak i z pysznego rumu. Długie aleje przecinają falujące uprawy trzciny cukrowej, a szczególną uwagę zwracają stare anglikańskie kościółki i kolorowe, rozpadające się drewniane chatynki. Na wyspie mieszka ok 260 000 mieszkańców. Jest to również naturalne środowisko Barbados Green Monkey – małpy, która została przywieziona tutaj 300 lat temu z Afryki zachodniej. Miała ogromne znaczenie podczas opracowywania szczepionki przeciw polio, dzięki której wielu ludziom uratowano życie. Dzisiaj na wyspie znajdują się tysiące małp i postrzegane są raczej jako szkodniki, gdyż zjadają plony. Trzeba mieć szczęście, żeby którąś dostrzec, zazwyczaj umieją się dobrze schować.

W przeciwieństwie do większości karaibskich wysp Barbados należała, z wyjątkiem pierwszych lat, zawsze do jednego kolonialnego mocarstwa – do Wielkiej Brytanii. Jest jedną z najdalej wysuniętych w stronę Atlantyku karaibskich wysp, dlatego odkryto ją dopiero w 1536 roku. Została zauważona z portugalskiego statku, płynącego w stronę Brazylii. Kiedy członkowie załogi zeszli na ląd, zwrócili uwagę na Ficus citrofolia, figowiec z  oplatającymi pień korzeniami przypominającymi brodę. Stąd wywodzi się nazwa wyspy barbados czyli brodaci.

Nie jest to wyspa wulkaniczna. Powstała w wyniku ruchów tektonicznych i wypiętrzania dna morskiego. Podłoże składa się wapieni, dlatego dość szybko znaleziono tu rezerwuary słodkiej wody. Woda przydała się nie tylko miejscowej ludności, lecz także sąsiednim wyspom i do produkcji cukru. Barbados to pierwsze miejsce na Ziemi, gdzie rozpoczęto produkcję rumu. Rum z Barbadosu jest dzisiaj ikoną wśród alkoholi, a na wyspie znajduje się kilka destylarni, gdzie można zobaczyć jego produkcję, poznać jej historię i oczywiście posmakować trunek.

W ramach wycieczki dnia proponujemy udać się na poszarpany brzeg wschodni, na którym dobitnie widać, jak wszechmogący Atlantyk przez miliony lat nieustannie uderzał o miejscowe skały. W programie mamy także degustację rumu w jednej z lokalnych destylarni.

(Wycieczka dnia jest częścią dodatkowego pakietu wycieczkowego i nie jest wliczona w cenę podróży. Więcej informacji dalej w programie).

Dzień 10
St. John, Antigua. Wycieczka do stoczni Nelsona, punktu widokowego Shirley Heihts i na plażę (dodatkowo płatna) Przypływamy ok. godz. 9:00, odpływamy o godz. 18:00

Przybijamy do kei w stolicy Antigui, St. John’s. Wyspę odkrył Krzysztof Kolumb w czasie swojej drugiej karaibskiej wyprawy w 1493 roku i nazwał ją imieniem patronki Sevilli tj. Santa Maria la Antigua. W 1632 roku angielscy osadnicy przenieśli się tu z sąsiedniej wyspy St. Kitts i z sukcesem założyli osiedla. Rozpoczęli produkcję cukru, a wkrótce na wyspie było już ponad 150 młynów. 

Antigua uważana była za wrota Karaibów, bramę do karaibskich kolonii. W St. John’s można podziwiać pięknie odrestaurowane historyczne budynki m.in. katedrę, której wieże zdominowały panoramę stolicy. Domy mieszkalne pomalowane są na jaskrawe kolory. Można tu rozkoszować się dobrym jedzeniem, a w miejscowych sklepikach zaopatrzyć się w różne pamiątki.

Na wycieczce dnia wybierzemy się na spacer wzdłuż najbardziej popularnego portu Antigui, English Harbour, który znajduje się na południowym cyplu. W XVII i XVIII wieku mieściła się w nim karaibska baza angielskiej floty. Podobno lord Horacy Nelson odwiedzał ją wielokrotnie. Ta imponująca budowla spełniała wszelkie wymagania brytyjskiej floty. Ukryta zatoka jest chroniona przed orkanami, jedyny dostęp do portu wiedzie przez wąski przesmyk między dwoma półwyspami, które w przeszłości były oczywiście mocno strzeżone. 

Również historyczna część portu tzw. Nelson’s Dockyard z 1745 roku, znajdująca się blisko English Harbour, jest dzisiaj pięknie odrestaurowana i stanowi popularny cel wielu wycieczek. Zarówno stocznia jak i port dzisiaj służą za miejsce spotkań towarzyskich. Przy kejach zamiast wielkich wojskowych żaglowców cumują prywatne jachty.

Z punktu widokowego Shirley Heights rozciąga się widok na obszar portowy. Widać stąd doskonale dlaczego English Harbour był tak ceniony. 

Po zagłębieniu się w historii, przyszedł czas na zanurzenie się błękicie. Przejedziemy przez bujną wyspę, aby dotrzeć do fantastycznych plaż. Do wyboru mamy 365 plaż, po jednej na każdy dzień roku! Po kilku godzinach odpoczynku na jednej z nich wrócimy na statek. 

(Wycieczka dnia jest częścią dodatkowego pakietu wycieczkowego i nie jest wliczona w cenę podróży. Więcej informacji dalej w programie).

Dzień 11
Philipsburg, St. Maarten. Spacer z pilotem po Philipsburg Przypływamy ok. godz. 8:00, odpływamy o godz. 17:00

Mimo że wyspa St. Maarten jest mała, ma aż dwóch właścicieli. Jej powierzchnię można porównać do powierzchni jednej dzielnicy większego europejskiego miasta. Teren ten podzielony jest między Holandią a Francją, oba kraje dbają o zaznaczenie odrębności swojego terytorium.

Legenda mówi, że Krzysztof Kolumb mijał wyspę 11 listopada, w dzień św. Marcina, więc nazwał ją tym imieniem. Europejczycy osiedlili się tu dopiero w 1631 roku. Przede wszystkim interesowały ich zasoby soli, którą używano wtedy do konserwowania żywności. Przybywali tu zatem tłumnie zarówno Holendrzy jak i Francuzi. Holendrzy zajęli południową część wyspy a Francuzi północną. Na początku obie strony zaakceptowały takie rozwiązanie. Nie trwało to jednak zbyt długo. Francuzi wkrótce zajęli całość, Holendrzy pokonali ich w walce. Potem była zmiana... Dopiero w 1817 roku wzdłuż granicy zapanował względny pokój.

Zacumujemy w Philipsburgu po holenderskiej stronie wyspy. Na statku można również zapisać się na organizowane przez operatora statku wycieczki po wyspie (płatność na pokładzie). Polecamy również spacer po Philipsburgu w towarzystwie naszego pilota.

Nie ma wątpliwości, że w wielu miejscach zobaczymy ogromne zniszczenia, jakie pod koniec 2017 roku spowodował na wyspie orkan Irma. Przez kilka kolejnych miesięcy wyspa była wykluczona z turystyki. Mieszkańcy do tej pory odczuwają skutki tej katastrofy.

Dzień 12
Charlotte Amalie, St. Thomas. Wyspy Dziewicze USA. Zwiedzanie wyspy i spacer po Charlotte Amalie. Sylwester Przypływamy ok. godz. 8:00, odpływamy o godz. 17:00

Rano będziemy mogli zobaczyć jak statek wpływa do portu St. Thomas. W ciągu dnia zapraszamy na pół-dniową wycieczkę do stolicy Charlotte Amalie. Zaczniemy od przejażdżki busami safari, żeby przyjrzeć się zielonym wzniesieniom wyspy i pięknym wybrzeżom z klasycznymi karaibskimi jasnymi plażami i lazurową wodą. Pojedziemy na punkt widokowy Drake Seat, nazwanego na część angielskiego kapitana Sir Francisa Drake’a. 
Następnie wrócimy do Charlotte Amalie, gdzie pójdziemy na spacer. Charlotte Amalie nazywało się pierwotnie Taphus, co po holendersku znaczy gospoda. Charlotte Amalie zbudowano na czterech wzgórzach, a ulice wiją się na zboczach. 

Nasza wędrówka przez miasto zacznie się przy najstarszej na wyspie budowli - przy czerwonym forcie Christiana, którego budowę rozpoczęto w 1672 roku. Forteca ta miała nie tylko funkcję obronną, służyła również za kościół, więzienie, siedzibę gubernatora i jako baza dla straży pożarnej. Dzisiaj jest w nim muzeum, lecz aktualnie w trakcie restaurowania. Przed fortem, nad wodą znajdują się stare koszary z 1874 roku. Dzisiaj w tych murach mieści się senat. Na placu przed koszarami 31 marca 1917 roku przekazano kontrolę nad kolonią USA. Aby upamiętnić to wydarzenie postanowiono, że będzie to dzień wolny od pracy. Na wschód od fortecy znajduje się Emancipation Garden z posągiem króla Chistiana IX, za którym wznosi się stary Grand Hotel z 1840 roku. 

Trasa naszego spaceru prowadzi dalej do domu Gubernatora i kościoła św. Fryderyka a także po 99 schodach do Crown House, gdzie mieszkał Peter von Scholten, kiedy pełnił funkcję podkomendanta w Charlotte Amalie. Następnie przejdziemy główną aleją czyli Dronningens Gade, która biegnie równolegle do wybrzeża. Między brzegiem a aleją która nazywa się dzisiaj Main Street, znajdziemy stare spichrze i sklepy, między innymi aptekę A.H. Riis’a, która została zamieniona w sklep. Budynki w większości są jednopiętrowe z wysokimi sklepieniami. Po spacerze zostanie jeszcze trochę czasu wolnego na zwiedzanie Charlotte Amalie. Saint Thomas jest strefą wolną od cła, więc alkohol, kosmetyki, perfumy czy biżuterię można dostać w korzystnej cenie.

Noc sylwestrową spędzimy na pokładzie statku. Mimo że nie przewidujemy pokazu fajerwerków, to będzie to rozrywkowy wieczór i zarówno goście jak i personel hucznie powitają Nowy Rok.

Dzień 13
San Juan, Puerto Rico. Spacer z pilotem po starym mieście   Przypływamy ok. godz. 7:00, odpływamy o godz. 17:00

Nasz pilot zaproponuje dzisiaj krótki spacer po starówce stolicy San Juan, po czym będzie czas wolny (transport ze statku i na statek we własnym zakresie). Nastrojowa starówka doskonale daje wyobrażenie 500 lat kolonialnej przeszłości wyspy - wąskie brukowane uliczki, kolorowe domy z pięknymi balkonami, kameralne place i dużo kościołów. Najstarsza część Vieja San Juan otoczona jest solidnym murem. Kryją się za nim różne zabytki, które opowiadają fascynującą historię San Juan, jako jednego z kluczowych dla kolonizacji całego amerykańskiego kontynentu miast. 

Większość starego miasta jest bardzo dobrze zachowana, wiele zabytków została uznana przez UNESCO za część światowego dziedzictwa kulturowego, wśród nich imponująca twierdza Fort San Felipe del Morro. Kamień węgielny pod budowę San Juan został położony w 1508 roku, kiedy jeden z hiszpańskich uczestników drugiej wyprawy Kolumba niejaki Juan Ponce de Léon zbudował fort Caparra. W 1521 roku zabudowania nazywano już San Juan de Bautista de Puerto Rico (na cześć Jana Chrzciciela). Miasto szybko się rozrastało dzięki dogodnemu położeniu, był to pierwszy przystanek dla wielu podróżników, misjonarzy i konkwistadorów w drodze do Nowego Świata. 

Jako jedno z pierwszych i największych miast portowych na Karaibach, San Juan było w centrum zainteresowania wielu mocarstw kolonialnych. Szczególnie Anglicy, którzy liczyli na powiększenie swojego terytorium, wielokrotnie próbowali zaatakować i przejąć San Juan. Również słynny korsarz Sir Francis Drake podjął się przejęcia portu. Niestety podczas walk stracił życie. Potem kolejni Anglicy i Holendrzy na próżno próbowali swoich sił. Dzielni obrońcy San Juan dzięki potężnym fortyfikacjom od strony morza za każdym razem skutecznie odpierali ataki. Dopiero w 1898 roku w czasie hiszpańsko-amerykańskiej wojny San Juan musiało się poddać. Mieszkańcy nie pozwolili jednak obcym siłom przejąć samego miasta. Dopiero po jego zbombardowaniu i wkroczeniu amerykańskich wojsk do południowo-zachodniego Puerto Rico lokalne siły poddały się. Na mocy traktatu paryskiego z tego samego roku Puerto Rico stało się częścią USA. Dlatego mówi się, że San Juan jest najstarszym miastem w USA. 

Po wspólnym spacerze po mieście, będzie jeszcze trochę czasu na poznawanie miasta. Proponujemy udać się na kawę lub zjeść kolację, podziwiając widok na port. Będzie to doskonała okazja do nacieszenia się karaibską atmosferą. 

Dzień 14
Puerto Plata, Republika Dominikany. Rajskie plaże i tropikalny klimat Przypływamy ok. godz. 8:00, odpływamy o godz. 17:00

Republika Dominikany nie bez powodu przez lata była ulubionym celem podróży Amerykanów i Kanadyjczyków. Spektakularny i zróżnicowany krajobraz morze, góry, żyzne doliny, rzeki i niezliczone plaże. Żyzna gleba pozwala na uprawę kakao i kawy, a głębiej pod uprawami znaleźć można bursztyn znany ze swojej niezwykłej czystości. 

Kiedy w 1492 roku Krzysztof Kolumb zobaczył ze swojego statku brzeg Dominikany, przewidział że wzdłuż jej linii brzegowej odkryje coś wartościowego i nie pomylił się. Znaleziono tu złoża złota. Na horyzoncie widać górę Isabel de Torres, która jest jak wielki posąg, przecinający jasnoniebieską linię wybrzeża Puerto Platas.

Dzień proponujemy spędzić w mieście lub na plaży. Pilot wycieczki pomoże zdecydować, jak najlepiej wykorzystać czas a także zorganizuje wycieczkę (ewentualne koszty transportu nie są wliczone w cenę).

Dzień 15
Na morzu w kierunku Miami 

Pobyt na statku jest ważną częścią tej podróży. Podczas rejsu polecamy odpoczynek przy basenie, wizytę w centrum fitness oraz wiele innych ciekawych atrakcji. 

Dzień 16
Miami. Wylot do Polski   Przypływamy o godz. 7:00 

Wczesnym rankiem dopłyniemy do wybrzeża Florydy i zacumujemy w Miami. Pojedziemy na lotnisko skąd polecimy do Warszawy. 

Dzień 17
Przylot do Warszawy

Pakiet wycieczkowy

Dla gości Albatros Travel przygotowaliśmy pakiet wycieczkowy, który należy wykupić nie później niż 45 dni przed wyjazdem.

Pakiet wycieczkowy zawiera:

  • Antigua. Całodzienna wycieczka do stoczni Nelsona, punkt widokowy Shirley Hights i Turner’s Beach
  • Barbados. Wycieczka na wschodnie wybrzeże Barbados i wizyta w destylarni rumu

Cena: 498 PLN/osobę

Pakiet napojów na pokładzie statku - ”NCL – Free at Sea”

Zawiera:

  • Napoje na pokładzie (szeroki wybór alkoholi, piwo, wino, drinki)*
  • Kawa Lavazza do posiłków (wybrane rodzaje)
  • 1 butelka wody dziennie (1 na osobę, dostarczana do kabiny)
  • oraz 250 minut wi-fi na kabinę

*Dla gości poniżej 21 lat w pakiecie są tylko soki, napoje gazowane i woda.

Późnym popołudniem serwowany jest drink dnia, egzotyczny koktajl (koszt ok. 5-6 USD). Napoje gazowane i woda mineralna kosztują ok. 2-3 USD butelka. Napiwek w wysokości 18% doliczany jest automatycznie do ceny napoju. Napiwki te trafiają do kelnerów i barmanów na pokładzie statku. 

Informacja o cenie

Cena wycieczki

Od 18 498,– PLN za osobę w pokoju dwuosobowym.
Zobacz ceny dla wszystkich terminów

Dopłata do kabiny 1-osobowej

kat. IB: 9 498,-

Podwyższenie standaru kabiny

Dowiedz się wiecej o kategoriach kabin w Informacjach Praktychnych

Dopłata do kabiny dwuosobowej:

  • Zewnętrznej z oknem kat. OF: 2 498,- za osobę
  • Zewnętrzej z balkonem kat. BA: 6 698,- za osobę

Dopłata do kabiny jednoosobowej:

  • Zewnętrznej z oknem kat. OF: 14 498,- 
  • Zewnętrzej z balkonem kat. BA: 22 898 ,-
Cena zawiera
  • Opiekę polskiego pilota
  • Przelot samolotem rejsowym w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa– Miami – Warszawa, w obie strony z przesiadką
  • Transport wg programu
  • Zakwaterowanie: 1 nocleg w hotelu w pokoju dwuosobowym ze śniadaniem w Miami oraz 14 noclegów na pokładzie statku Norwegian w Pearl kabinie dwuosobowej kat. IB
  • Zwiedzanie Miami autokarem (2. dzień)
  • Objazd wyspy i spacer w St. Thomas
  • Spotkania informacyjne i wykłady pilota wycieczki na pokładzie statku
  • Możliwość spacerów w miastach Aruba, Curacao, Bonaire, St. Lucia, St. Maarten i San Juan
  • Wyżywienie: Pełne wyżywienie na statku; NCL – Free at Sea; Napoje na pokładzie (szeroki wybór alkoholi, piwo z kija, butelkowane, wino, drinki, soki i napoje gazowane)*; Kawa Lavazza do posiłków (wybrane rodzaje); 1 butelka wody dziennie (1 na osobę/dzień, dostarczana do kabiny)
  • Wi-Fi na pokładzie (250 minut na kabinę)
  • Podatki portowe ok. 800zł
  • Podstawowe ubezpieczenie KL i NNW
Cena nie zawiera
  • Ewentualnych dodatkowych wycieczek
  • Dopłaty za kabinę 1-osobową
  • Ewentualnych posiłków na lądzie
  • Napojów na lądzie
  • Pakietu wycieczkowego 
  • Napiwków dla lokalnych przewodników i kierowców (ok. 8 USD/na osobę). Goście z pakietem napojów powinni doliczyć 12 USD/os)
  • Napiwków na pokładzie statku (14 USD/ osobę/noc)
  • Wydatków indywidualnych
  • Opłaty za wjazd do USA (ESTA, ok 14 USD).
  • Wszystkiego, czego nie wymieniono w punkcie „Cena zawiera”

Informacje praktyczne

Warunkiem uczestnictwa jest zapoznanie się uczestników z Ogólne Warunki Imprez Turystycznych Albatros Travel A/S.

Informacje o podróży

Liczba uczestników

Wymagane minimum uczestników to 15 osób. Albatros Travel zastrzega sobie prawo odwołania wycieczki w terminie do 14 dni przed datą jej rozpoczęcia w przypadku zgłoszenia się mniejszej liczby uczestników niż określona liczba minimalna. Jako organizator nie ponosimy odpowiedzialności odszkodowawczej tytułem ewentualnych strat, które uczestnicy mogą ponieść w związku z jej anulowaniem. Jesteśmy jedynie zobowiązani do zwrotu zapłaconej kwoty.

Jak wyglądają kabiny?

Do dyspozycji gości jest wiele rodzajów kabin znajdujących się na różnych pokładach. Każda kabina wyposażona jest we własną łazienkę i toaletę, szafki, pojedyńcze lub podwójne łóżko. W celu rezerwacji apartamentu prosimy o kontkat z Albatros Travel. 

Wewnętrzna kabina IB
Kabina wewnętrzna na pokładzie 8. W każdej kabinie są dwa jednoosobowe łóżka lub jedno dwuosobowe. Wyposażenie: suszarka, klimatyzacja oraz łazienka i toaleta.

Kabina zewnętrzna z oknem OF
Zewnętrzna kabina z dużym oknem na 4. Pokładzie. W kabinach znajduje się duże okno, dwa jednoosobowe łóżka oraz jedno dwuosobowe. Wyposażenie: suszarka, klimatyzacja oraz łazienka i toaleta. 

Kabina z balkonem BA
Kabina zewnętrzna z balkonem na pokładzie 9. W kabinach znajduje się duże okno od podłogi do sufitu, dwa jednoosobowe łóżka oraz jedno dwuosobowe. Wyposażenie: suszarka, klimatyzacja oraz łazienka i toaleta. 

Wi-fi i internet w hotelach w USA

Wiele z naszych hoteli oferuje w pokojach darmowe wi-fi lub internet, co traktuje się jako usługę dla klientów na równi z dostępem do telewizora. Jakość połączenia może jednak nie być najlepsza. Niektóre hotele oferują darmowe wi-fi w pokojach, podczas gdy inne tylko w częściach wspólnych (warto zapytać o dostęp do internetu przy meldowaniu się w hotelu, lub pilota wycieczki). Czasem bardziej opłaca się korzystać z sieci w częściach wspólnych, gdzie sygnał jest silniejszy. Siła sygnału często zależy od odległości pokoju od modemu.

Niektóre hotele pobierają opłatę za korzystanie z internetu w pokojach. Często jakość połączenia jest wtedy lepsza. Inną opcją jest bezpłatne korzystanie z internetu w sieciach takich jak Starbucks itd., które w miastach zawsze są blisko.

Wi-fi w autokarze w USA i na wycieczkach

W autokarach turystycznych ani w USA ani na Karaibach nie ma wifi.  

Wi-fi na statku

Wi-fi jest już dostępne na większości statków. Te bardziej nowoczesne mają wi-fi we wszystkich kabinach, podczas gdy starsze mają wi-fi w pomieszczeniach wspólnych. Internet działa dzięki połączeniu satelitarnemu poprzez dużą białą kopułę, którą widać na nowszych statkach.

Odsyłamy również do armatora, który ma aktualne informacje. Wszystkie aktualne informacje wraz z cennikiem znajdują się na statku. Opłaty są naliczane za Mb a nie za czas spędzony online. Często do wyboru jest pakiet np. sprawdzania e-maili itd. i szybszy lecz droższy pakiet „stream”, który umożliwia oglądanie filmów i telewizji. Nie powinniśmy oczekiwać, że internet przez połączenie satelitarne będzie tak szybki jak na lądzie. Na terenach, gdzie pływa dużo statków, technologia jest lepiej rozwinięta i dzięki temu stabilniejsza (Morze Śródziemne i Karaiby są dobrym przykładem). Pamiętajmy, że w portach zazwyczaj znajdują się miejsca z bezpłatnym dostępem do wi-fi.

Śniadanie w hotelu w USA

Śniadanie w większości amerykańskich hoteli można porównać do tzw. śniadania kontynentalnego, które najczęściej zawiera kawę/herbatę, sok oraz chleb tostowy z masłem i dżemem. Nie jest rzadkością, że w amerykańskich hotelach zamiast śniadania oferuje się serwis jednorazowy, tzw. to go lub grab&go, jednorazowe talerze i kubki, które można zabrać ze sobą.

Godziny oraz program dnia podczas rejsu

Godziny podane w programie podróży są uzależnione od pogody i decyzji załogi statku. Zazwyczaj zmiany w planie zawijania do portów zdarzają się rzadko, ale pojedyncze mogą pojawić na każdym rejsie, szczególnie że zależni jesteśmy od kaprysów pogody. Zdecydowaliśmy się jednak podać w programie godziny, gdyż dają wyobrażenie, jak dużo czasu spędza się w porcie/na lądzie podczas przystanków w rejsie. 

Bagaż

Dobrze wziąć ze sobą mały plecak lub torbę z myślą o wycieczkach, czasem całodniowych, kiedy swój właściwy bagaż zobaczymy ponownie dopiero wieczorem. Nie trzeba brać ze sobą ręcznika.

Jeśli chcemy się zabezpieczyć, proponujemy użyć kłódki z system szyfrowym TSA. Amerykańskie służby bezpieczeństwa transportu czyli The Transportation Security Administration sprawdzają bagaże w samolotach lecących do, z i przez USA. Mają specjalny klucz, którym mogą otworzyć wszystkie kłódki TSA. Jeśli do zamknięcia bagażu użyto innej kłódki, zastrzegają sobie prawo do jej zerwania – dotyczy to również zamków wbudowanych w walizki. Kłódki TSA można kupić w większości sklepów z walizkami, występują w wersji kłódek i pasków.

Program rejsu

Najważniejszym zadaniem załogi statku jest dbanie o bezpieczeństwo pasażerów. Jeśli warunki pogodowe nie pozwalają na przycumowanie w porcie, może okazać się konieczne, aby zmienić trasę. Na szczęście dzieje się tak niezwykle rzadko. Jeśli się to zdarza, to przeważnie na tych rejsach, gdzie zejście na ląd przebiega za pomocą dodatkowych łodzi, choć oczywiście może się zdarzyć, że pogoda uniemożliwi wpłynięcie do portu. Kaprysy pogody i inne problemy mogą spowodować mniejsze lub większe opóźnienia, co w efekcie prowadzi do konieczności podjęcia decyzji o skróceniu pobytu w danym miejscu.

Wycieczka w formie rejsu zakłada, że sama żegluga i oferowana na pokładzie rozrywka stanowią ważną część podróży. Nie ma zatem możliwości rekompensaty za ewentualne zmiany w programie rejsu.

Z ręką na sercu

Karaibska mentalność

Po angielsku istnieje taki zwrot „caribbean mentality” czyli karaibska mentalność. Określa zrelaksowane podejście do życia mieszkańców Karaibów. Europejczycy powinni zatem nastawić się, że wszystko przebiega tu w innym, często wolniejszym tempie. Można to zaobserwować m.in. w restauracjach, nawet w 4- czy 5-gwiazdkowych hotelach trzeba uzbroić się w cierpliwość. Także powolną obsługę raczej powinniśmy przypisać lokalnej mentalności i kulturze niż przejawom obojętności czy lekceważenia.

Ogólne zasady podróży

Wymagania w zakresie sprawności fizycznej

Zgodnie z podstawową zasadą uczestnicy wycieczki muszą być samodzielni. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że nasze wycieczki zasadniczo nie są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Nawet w przypadku podróży, w których przejazd odbywa się autokarem, koleją i statkiem, często konieczne jest dojście pieszo do atrakcji turystycznych. Podczas wielu spośród naszych wycieczek krajoznawczo-kulturowych jeden dzień zwiedzania nierzadko wiąże się z koniecznością przejścia dystansu przekraczającego 5 km.

Ubezpieczenie podróżne

Każdy uczestnik wycieczki organizowanej przez Albatros Travel w pakiecie posiada podstawowe ubezpieczenie KL i NNW. Zachęcamy do wyboru dodatkowej opcji ubepieczenia od chorób przewlekłych bądź od rezygnacji z wycieczki. Wykupienie takiego ubezpieczenia zapewni Państwu pełne bezpieczeństwo podczas urlopu z naszym biurem.Zalecamy, aby ubezpieczenie obejmowało także zwrot kosztów w razie uszkodzenia lub utraty bagażu.

Ubezpieczenie podróżne Allianz

Biuro Podróży Albatros Travel ubezpiecza grupy turystyczne w Allianz. W Polsce Allianz Worldwide Partners działa nieprzerwanie od ponad 20 lat, gwarantuje profesjonalną obsługę, od lat pomaga Klientom na całym świecie, obsługując 18 milionów spraw rocznie i odbierając blisko 50 milionów telefonów. W pakiecie wycieczki Albatros Travel gwarantujemy podstawowe ubezpieczenie KL i NNW. Zachęcamy do wyboru dodatkowej opcji ubepieczenia od chorób przewlekłych bądź od rezygnacji z wycieczki. Wykupienie takiego ubezpieczenia zapewni Państwu pełne bezpieczeństwo podczas urlopu z naszym biurem.

Piloci Albatros Travel

Wycieczki organizowane przez biuro podrózy Albatros Travel prowadzone są przez polskich pilotów, którzy spotykają się z grupą na lotnisku przed wylotem lub po przylocie na miejsce docelowe. Miejsce spotkania z pilotem będzie określone w dokumentach podroży. Wszyscy piloci to osoby doświadczone, wykwalifikowane i starannie przez nas wybrane. 
Niektóre wycieczki odbywają się bez pilota podróży – w programie jest zawsze wyraźnie określone, czy wycieczka obejmuje pilota, czy nie.
Podczas wycieczek autokarowych, pilot dołączy do grupy najpóźniej w ostatnim miejscu zbiórki. Kierowca pomoże przy bagażach oraz wskaże miejsca w autokarze.

Napiwki

Podczas wycieczek zetkniesz się z codziennym życiem i lokalnymi zwyczajami. W wielu krajach miejscowi przewodnicy i kierowcy spotykani w trakcie podróży oczekują drobnych sum, ponieważ wynagrodzenie pracowników branży usługowej często opiera się na napiwkach. W programie podróży określamy kwotę, jaką należy na nie przeznaczyć i prosimy, by wziąć to pod uwagę. Cena wycieczki nie uwzględnia napiwków, ponieważ jest to sprawa indywidualna, a zwyczaj dawania napiwków jest częścią kultury danego kraju, dlatego należy go uszanować. Dla formalności pragniemy zaznaczyć, że napiwki są oczywiście dobrowolne.

Dopłata za pokój i kajutę jednoosobową

Podane ceny wycieczek obowiązują w przypadku dwóch osób podróżujących wspólnie i mieszkających w dwuosobowych pokojach lub kajutach. W przypadku osób podróżujących w pojedynkę obowiązuje dopłata do pokoju i/lub kajuty jednoosobowej. Dopłata jest odzwierciedleniem cen, jakie otrzymujemy jako organizator podróży podczas zakupu pokojów i kajut u naszych partnerów. Pokój jednoosobowy jest zawsze proporcjonalnie droższy w przeliczeniu na osobę od pokoju dwuosobowego. Jest to zasada obowiązująca w branży turystycznej od wielu lat, dlatego należy ją traktować jako zwyczajową.
Dopłata określona jest zawsze w naszej ofercie.

Paszport

Pamiętaj, że termin ważności Twojego paszportu musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu z wycieczki. Wymóg ten dotyczy wszystkich naszych wycieczek, niezależnie od tego, czy w poszczególnych krajach wymagany jest krótszy okres. Jako organizator podróży stawiamy wymóg 6-miesięcznego okresu ważności, aby uniknąć sytuacji, gdy wymogi w danym kraju ulegną zmianie od czasu rezerwacji do chwili wylotu.

Podróż z małoletnimi

Jeśli zamierzasz jechać z dzieckiem, które nie jest Twoim dzieckiem (np. wnuk lub wnuczka), lub jeśli Twoje dziecko nosi inne nazwisko, niektóre kraje mogą odmówić wjazdu. W związku z tym może być konieczne zabranie ze sobą aktu urodzenia lub aktu urodzenia i chrztu w języku angielskim oraz podpisanego oświadczenia zawierającego zezwolenie na podróż osoby małoletniej z daną osobą dorosłą. Należy również sprawdzić zasady dotyczące okresu ważności dokumentów – tzn. jaka ma być data ich wystawienia w stosunku do daty wyjazdu, jakich pieczątek wymagają itp.
Powyższe zasady obowiązują w Stanach Zjednoczonych, jednak nie ma ostatecznej listy krajów, w których są takie wymogi. W związku z tym zalecamy kontakt z najbliższą ambasadą lub konsulatem kraju, do którego się wybierasz, aby uzyskać stosowne informacje.

Miejsce w samolocie

Zwracamy uwagę, że linie lotnicze samodzielnie przydzielają miejsca w samolocie.

Posiłki specjalne

Posiłki specjalne podczas lotu, np. dla diabetyków lub wegetarian, należy zamawiać najpóźniej 45 dni przed wylotem. Należy zauważyć, że niektóre linie lotnicze naliczają opłaty za posiłki specjalne. Zawsze przekazujemy liniom lotniczym zamówienia na specjalne posiłki podczas lotu, lecz nie możemy ich zagwarantować.
Zasadniczo podczas naszych wycieczek nie ma możliwości zmówienia specjalnej diety, ponieważ zazwyczaj wycieczki obejmują wspólne posiłki, dla których menu jest ustalane i zamawiane wcześniej. W związku z tym należy się spodziewać takiego samego wyżywienia, jak pozostali uczestnicy. Chętnie zaznaczymy i przekażemy życzenia dotyczące specjalnej diety lub informacji o alergiach, jednak niestety nie możemy zagwarantować, że podawane posiłki będą uwzględniały specjalną dietę.

Miejsce w autokarze

Przy wycieczkach lotniczych Albatros Travel nie zapewnia podczas objazdu autokarem możliwości wyboru konkretnego miejsca w autokarze. 

Przy wycieczkach autokarowych istnieje możliwość, za dodatkową opłatą, rezerwacji wybranego miejsca w autokarze. Jeśli nie zdecydowaliście się Państwo na wybór miejsca przy zakupie wycieczki, można tego dokonać najpóźniej do 45 dni przed wyjazdem. W przypadku braku rezerwacji, miejsca w autokarze będą przydzielane według kolejności zgłoszeń.

Informacje o autokarze i cenach wybranych miejsc zawarte są w programie wycieczki.

Zastrzeżenia/zmiany

Zastrzegamy sobie prawo do zmian w programie. W Albatros Travel wraz z lokalnymi partnerami staramy się realizować wycieczkę dokładnie według programu. Jednak z uwagi na godziny otwarcia zabytków do zwiedzania lub okoliczności praktyczne może być konieczne zrealizowanie trasy wycieczki w innej kolejności niż podana w programie. Ponadto poszczególne punkty programu mogą zostać usunięte z powodu działania siły wyższej, takiej jak warunki atmosferyczne, warunki drogowe lub opóźnione loty. 
Wreszcie pragniemy zaznaczyć, że wszystkie wycieczki są na bieżąco kontrolowane i udoskonalane na podstawie opinii, które otrzymujemy po każdej wycieczce od przewodników i klientów. Kontrola wycieczki może zatem skutkować wprowadzeniem zmian w programie w okresie między datą jej wykupienia a datą wyjazdu. Przed wyjazdem każdy uczestnik otrzyma aktualny program, który ma jak najlepiej służyć klientom i zapewnić sprawny przebieg wycieczki.
Wycieczka sprzedawana jest jako całościowy „pakiet” i niemożliwe jest uzyskanie refundacji za ewentualnie niewykorzystaną część tego pakietu.

Prosimy o zwrócenie uwagi, że warunkiem realizacji wycieczki jest zgłoszenie się określonej minimalnej liczby uczestników. W przypadku braku wymaganego minimum wpłacona kwota za wycieczkę zostanie Państwu zwrócona przed wyjazdem lub po powrocie, w zależności od terminu jej odwołania. 

Albatros Oceny gości

Przy większości programów Albatros Travel podajemy średnią ocenę wycieczki uzykaną od wszystkich jej uczestników. Ocena ta pochodzi od naszych klientów z wszystkich krajów skandynawskich. Jak tylko uzyskamy pierwsze opinie od polskich gości, będą one również widoczne na naszej stronie internetowej. Na ten moment nie dysponujemy takimi ocenami, ponieważ biuro działa w Polsce od dnia 05.10.2017. Albatros przedstawia opinie o wycieczkach, aby pomóc klientom, dokonać świadomego wyboru kolejnej podróży. Przejrzystość i uczciwość jest dla nas bardzo ważna, aby zapewnić gościom najlepsze doświadczenia podróży. Wszystkie oceny są sprawdzane przez naszego zewnętrznego partnera Bazaarvoice, który gromadzi i nadzoruje ich poprawność. Albatros przestrzega surowych zasad Bazaarvoice  odnośnie gromadzenia ocen i opinii i uzyskał Bazaarvoice Authentic Reviews Trustmark. Więcej informacji na stronie: www.bazaarvoice.com/trustmark

Podobne wycieczki

20USCOC24APL2012