Rejs po Renie

Niezapomniany rejs chronionym prawem UNESCO odcinkiem Renu, od gotyckiej katedry w Kolonii, przez Koblencję, Mannheim aż do Strasburga
Niezapomniany rejs chronionym prawem UNESCO odcinkiem Renu, od gotyckiej katedry w Kolonii, przez Koblencję, Mannheim aż do Strasburga
Podczas tego rejsu będziemy podziwiać urokliwe miasta i zapierające dech w piersiach widoki, mijając winnice Nadrenii-Palatynatu i żeglując aż do francuskiego Strasburga wzdłuż brzegów najpiękniejszych odcinków Renu. To rejs, który łączy kulturę niemiecką i francuską w tym historycznie ekscytującym regionie przygranicznym.
I kto wie, może mijając legendarne skały Loreley, usłyszymy syreni śpiew?
W każdym razie możemy być pewni, że nasz kapitan zadba, abyśmy cieszyli się spokojnym i pięknym rejsem na pokładzie komfortowego 4-gwiazdkowego statku MS Rhein Symphonie. Największą atrakcją rejsu jest przede wszystkim bajkowa dolina Renu, gdzie pomiędzy tarasowo położonymi winnicami rozsiane są romantyczne ruiny zamków i starych twierdz. Poza tym obejrzymy niekwestionowane perły kultury północno-zachodniej Europy wpisane na listę dziedzictwa kulturowego UNESCO, tj. Kolonię z jej przepiękną katedrą oraz alzacki Strasburg z jego słynną starówką. Odwiedzimy także urocze miasta takie jak Andernach, Moguncja czy Mannheim położone w samym sercu największego regionu winiarskiego w Niemczech.
Podczas całego rejsu grupie towarzyszy polski pilot/przewodnik.
Podczas tego rejsu będziemy podziwiać urokliwe miasta i zapierające dech w piersiach widoki, mijając winnice Nadrenii-Palatynatu i żeglując aż do francuskiego Strasburga wzdłuż brzegów najpiękniejszych odcinków Renu. To rejs, który łączy kulturę niemiecką i francuską w tym historycznie ekscytującym regionie przygranicznym.

gallery
Informacje o cenie
Rodzaje pokoi
Więcej informacji o typach dostępnych kabin znajduje się w części „Więcej o statku"
- Kabina 2-osobowa, najwyższy pokład: 2.198 zł/os.
- Kabina 2-osobowa, wyższy pokład: 1.298 zł/os.
Dopłata do kabin jednoosobowych
- Kabina 1-osobowa, najwyższy pokład: 9.298 zł
- Kabina 1-osobowa, wyższy pokład: 7.498 zł
- Kabina 1-osobowa, główny pokład: 4.998 zł
- Kabina 1-osobowa, główny pokład na rufie: 3.898 zł
Więcej informacji o typach dostępnych kabin znajduje się w części „Więcej o statku"
- Kabina 2-osobowa, najwyższy pokład: 2.198 zł/os.
- Kabina 2-osobowa, wyższy pokład: 1.298 zł/os.
Dopłata do kabin jednoosobowych
- Kabina 1-osobowa, najwyższy pokład: 9.298 zł
- Kabina 1-osobowa, wyższy pokład: 7.498 zł
- Kabina 1-osobowa, główny pokład: 4.998 zł
- Kabina 1-osobowa, główny pokład na rufie: 3.898 zł
Cena zawiera
- Opiekę polskiego pilota
- Przelot w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa – Frankfurt – Warszawa
- Piesza wycieczka po mieście w Andernach i Moguncji
- Zakwaterowanie: 7 noclegów na statku wycieczkowym MS Rhein Symphonie w kabinie 2-osobowej na głównym pokładzie
- Transport zgodnie z programem
- Całodzienne wyżywienie na statku
- Kawa i herbata do posiłków na statku
- Codzienne sprzątanie kabiny
- Ręczniki w kabinie
- Ubezpieczenie KL i NNW
- Opiekę polskiego pilota
- Przelot w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa – Frankfurt – Warszawa
- Piesza wycieczka po mieście w Andernach i Moguncji
- Zakwaterowanie: 7 noclegów na statku wycieczkowym MS Rhein Symphonie w kabinie 2-osobowej na głównym pokładzie
- Transport zgodnie z programem
- Całodzienne wyżywienie na statku
- Kawa i herbata do posiłków na statku
- Codzienne sprzątanie kabiny
- Ręczniki w kabinie
- Ubezpieczenie KL i NNW
Cena nie zawiera
- Pakietu wycieczkowego
- Dopłaty do kabiny 1-osobowej
- Posiłków na lądzie
- Napojów (poza tymi wymienionymi pod „Cena zawiera”)
- Napiwków dla lokalnych przewodników i kierowców (ok. 8 euro na os. przy zakupie pakietu wycieczkowego)
- Napiwków dla personelu statku (ok. 13-16 euro na os. za 1 noc)
- Wydatków indywidualnych
- Wszystkiego, czego nie wymieniono w punkcie „Cena zawiera”
- Pakietu wycieczkowego
- Dopłaty do kabiny 1-osobowej
- Posiłków na lądzie
- Napojów (poza tymi wymienionymi pod „Cena zawiera”)
- Napiwków dla lokalnych przewodników i kierowców (ok. 8 euro na os. przy zakupie pakietu wycieczkowego)
- Napiwków dla personelu statku (ok. 13-16 euro na os. za 1 noc)
- Wydatków indywidualnych
- Wszystkiego, czego nie wymieniono w punkcie „Cena zawiera”
Rabat
- Kabina 2-osobowa, główny pokład na rufie: rabat 300 zł/os.
MS Rhein Symphonie
MS Rhein Symphonie to wygodny i nowoczesny statek rzeczny. Na 3 pokładach podróżuje 198 pasażerów.
Ciesz się swobodą na statku – do dyspozycji pasażerów: bar w salonie, restauracja, duży słoneczny taras oraz w kabiny. Na statku jest rowniez niewielki sklep i biblioteka/czytelnia.
trips
Pakiet wycieczkowy
W skład pakietu wycieczkowego wchodzą wycieczki, w których uczestniczy polski pilot. Pakiet należy zakupić najpóźniej 65 dni przed wyjazdem.
Pakiet wycieczek obejmuje:
- Półdniową wycieczkę do zimnego gejzera w Andernach
- Półdniową wycieczkę w Koblencji z wjazdem kolejką linową do twierdzy Ehrenbreitstein
- Półdniową wycieczkę w Strasburgu ze zwiedzanie starówki
- Półdniową wycieczkę do Heidelbergu ze zwiedzaniem zamku i starego miasta
Zwracamy uwagę, że wycieczki trwają ok. 2-4 godzin.
Minimum uczestników dla pakietu wycieczkowego to 20 osób.
Informacje praktyczne
Wycieczka podlega ogólnym regulaminom Albatros Travel, z którymi uczestnicy powinni się zapoznać.
Polski
Nie
Nie
Euro
Polski
Nie
Nie
Euro
Wymagane minimum uczestników to 25 osób. Albatros Travel zastrzega sobie prawo odwołania wycieczki w terminie do 20 dni przed datą jej rozpoczęcia w przypadku zgłoszenia się mniejszej liczby uczestników niż określona liczba minimalna. Zgodnie z pkt. 4.4. OWI jako organizator nie ponosimy odpowiedzialności odszkodowawczej tytułem ewentualnych strat, które uczestnicy mogą ponieść w związku z jej anulowaniem. Jesteśmy jedynie zobowiązani do zwrotu zapłaconej kwoty.
Dobrze wziąć ze sobą mały plecak lub torbę z myślą o wycieczkach, czasem całodniowych, kiedy swój właściwy bagaż zobaczymy ponownie dopiero wieczorem. Nie trzeba brać ze sobą ręcznika.
Dzieci poniżej 18 roku życia muszą podróżować i mieszkać z osobami dorosłymi
Zgodnie z zasadami bezpieczeństwa każdy ma obowiązek powiadomić Albatros Travel o ewentualnych chorobach czy przypadłościach, niepełnosprawności, ciąży czy innych warunkach, które mogą mieć wpływ na samopoczucie lub stan zdrowia podczas rejsu.
Niektóre nasze wycieczki i zwiedzanie miast odbywają się pieszo, tak samo pieszo dostajemy się ze statku do centrum odwiedzanych miast. Większość zabytkowych dzielnic jest pod ochroną konserwatorską, dlatego wyłączonych z ruchu. Chodzą po mieście pieszo jest szansa wczucia się w atmosferę miejsca. Będziemy również korzystać z transportu publicznego, np. tramwajów czy metra. Jeśli planujesz wziąć udział w wycieczce, musisz nastawić się na pokonywanie pieszo ok. 6 km dziennie, spokojnym tempem, a spacery będą trwały od 1½ do 2½ godziny. Dlatego musisz być sprawny, samowystarczalny i niezależny od czyjeś pomocy.
Statek również nie ma udogodnień dla osób niepełnosprawnych lub niemogących poruszać się o własnych siłach. Jest to podyktowane również względami bezpieczeństwa, ponieważ w sytuacji alarmowej wymagane samodzielne sprawne przejście do szalupy ratunkowej.
Z powodów bezpieczeństwa nie jest dozwolone wnoszenie na pokład wózków ani chodzików. W korytarzach musi być zapewnione swobodne przejście.
Z zasady wycieczki dzieli się na krótsze i dłuższe. Nie należy traktować nazwy dosłownie, wycieczki niekoniecznie trwają pół dnia czy cały dzień. Wycieczka na pół dnia odbywa się przed południem lub po południu i nie zawiera posiłku. Zazwyczaj wracamy do domu na lunch lub na kolację. Wycieczki na pół dnia trwają najczęściej od 2 do 4 godzin. Całodzienna wycieczka będzie trwała od 5 do 9 godzin i będzie zawierać jeden posiłek, który jednak nie zawsze będzie wliczony w jej cenę. Informacja o posiłkach jest podana w opisie wycieczki.
Bardzo często rzeczne statki wycieczkowe cumują w portach jeden obok drugiego. Należy więc być przygotowanym, że zamiast widoku na miasto, będziemy mieć widok na kolejny statek. Oznacza to także, że aby dojść do swojego statku lub zejść na brzeg będziemy musieli przejść przez pokład innego statku lub, że pasażerowie innych statków będą przechodzili przez pokład „naszego” statku.
Armator stara się w miarę możliwości o miejsca do cumowania w centrum odwiedzanych przez nas miast. Niestety nie zawsze jest to możliwe i nawet jeśli miejsce do cumowania jest zarezerwowane i potwierdzone, port zawsze zastrzega sobie prawo zmiany miejsca cumowania naszego statku i to nawet na kilka godzin przed przybyciem. Oznacza to, że w przypadkach, gdy miejsce do cumowania jest daleko od centrum, to wtedy, gdy wybieramy się na wycieczkę lub realizujemy punkty programu, zamawiamy autobus lub korzystamy z transportu publicznego do centrum. Jeśli ktoś nie uczestniczy w zaplanowanym programie lub chce spędzić czas na własną rękę transport z/do statku odbywa się na jego koszt.
Z uwagi na to, że rejs odbywa się statkiem wyposażonym w silnik, nie da się uniknąć hałasu silnika podczas podróży. Wprawdzie na nowoczesnych statkach hałas nie jest zbyt duży, jednak w kabinach na rufie silnik będzie bardziej słyszalny niż w kabinach pośrodku statku. To samo dotyczy kabin w części dziobowej, kiedy podczas przepływania przez śluzy trzeba manewrować przy pomocy przednich śrub. Klimatyzacja i system wentylacyjny także wydają cichy dźwięk podczas pracy.
Nicko Cruises to niemiecki armator dysponujący statkami trzy- i czterogwiazdkowymi, których komfort można porównać z hotelami tej samej kategorii. Statki różnią się wiekiem, wyposażeniem i kabinami, w związku z czym przed każdą podróżą należy zapoznać się z opisem poszczególnych statków.
Goście na pokładzie to głównie mieszkańcy krajów skandynawskich i Niemiec. Przeważa język niemiecki, podczas niektórych rejsów język angielski. Grupie z biura Albatros zawsze towarzyszy polski pilot, który opiekuje się grupą i udziela informacji. Personel na statku mówi po angielsku i niemiecku.
Bardzo często rzeczne statki wycieczkowe cumują w portach jeden obok drugiego. Należy więc być przygotowanym, że zamiast widoku na miasto, będziemy mieć widok na kolejny statek. Oznacza to także, że aby dojść do swojego statku lub zejść na brzeg będziemy musieli przejść przez pokład innego statku lub, że pasażerowie innych statków będą przechodzili przez pokład „naszego” statku.
Armator stara się w miarę możliwości o miejsca do cumowania w centrum odwiedzanych przez nas miast. Niestety nie zawsze jest to możliwe i nawet jeśli miejsce do cumowania jest zarezerwowane i potwierdzone, port zawsze zastrzega sobie prawo zmiany miejsca cumowania naszego statku i to nawet na kilka godzin przed przybyciem. Oznacza to, że w przypadkach, gdy miejsce do cumowania jest daleko od centrum, to wtedy, gdy wybieramy się na wycieczkę lub realizujemy punkty programu, zamawiamy autobus lub korzystamy z transportu publicznego do centrum. Jeśli ktoś nie uczestniczy w zaplanowanym programie lub chce spędzić czas na własną rękę transport z/do statku odbywa się na jego koszt.





















































